Ericsson LG Santral, dünyanın önde gelen iletişim teknolojisi ve hizmetleri sağlayıcısıdır.
Dünyanın her yerindeki sürdürülebilir toplumlarda hepimizin daha özgürce okuması hedefler.
Ayrıca daha özgürce Çalışmasını ve yaşamasını sağlayan verimli gerçek zamanlı çözümlerle Networked Society’ye olanak sağlıyor.
Telekom operatörleri ve diğer endüstriler için Bilgi ve İletişim Teknolojisi kapsamındaki hizmetler, yazılım ve altyapıyı içerir.
Bugün dünyanın mobil trafiğinin yüzde 40’ından fazlası Ericsson LG ağlarından geçiyor. Hatta 2 milyardan fazla aboneye hizmet veren müşterilerin ağlarını destekliyor.
Ericsson LG Santral
180 ülkede faaliyet gösteriyor ve 100.000’den fazla kişiyi istihdam ediyor.
1876’da kurulan Ericsson’un genel merkezi İsveç’in Stockholm kentindedir. 2011 yılında şirket 226,9 milyar SEK (35,0 milyar USD) gelir elde etti. Ericsson, NASDAQ OMX, Stockholm ve NASDAQ, New York borsalarında işlem görmektedir.
Temmuz 2010’da Nortel’in bir bölümünü satın aldığı bir ortak girişimdir.
Şirket, mobil ve sabit ağ altyapısı, telekom hizmetleri, yazılım, geniş bant portföyü ile operatörler ve işletmeler için özelleştirilmiş çözümler sunar.
Ericsson-LG Santral Markası Tarihçesi
Ericsson-LG, Temmuz 2010’da kurulan Ericsson ve LG Electronics arasında bir ortak girişim şirketidir. Dünyanın en büyük teknoloji şirketlerinden ikisinin birleşimi, her büyüklükteki işletmeye çözümler sunmaktadır.
Ericsson-LG santral, son teknoloji kablolu, kablosuz ve optik telekomünikasyon ve hatta ağ teknolojileriyle dünya çapındaki kurumsal müşterilere ve telekomünikasyon operatörlerine güç vermektedir.
Santral Özellikleri
Yenilikçi teknoloji ve iş iletişimi çözümleri sağlayan Ericsson-LG santral tüm dünyada yaygın bir şekilde kullanılmaktadır. Oysa 40 yılı aşkın deneyime sahip Ericsson-LG, bir iletişim çözümü seçerken müşterilerin endişelerini ve gereksinimlerini tanır ve anlar.
Güvenilir bir iş ortağı pozisyonunda olan Ericsson-LG santral, küçük, orta ve hatta büyük işletmelere sabit ağ altyapısı, mobil, ses ve veri çözümlerinden oluşan portföyü ile kişiselleştirilmiş çözümler sunar.
Ericsson-LG Santral’in Faaliyet Alanları Nelerdir?
Ericsson-LG haberleşme alanında getirdiği çözümlerle bugün dünyanın her yerinde yaygın olarak bilinmektedir Ericsson-LG santral, küçük, orta ve hatta büyük işletmelerin hepsinde kullanılabilmektedir. Haberleşme ile ilgili tüm şirketlere getirdiği yenilikçi ve teknolojik faydalı çözümler nedeniyle tasarruf, güç ve merkezi kontrol sağlamaktadır.
Bu sebeple işletmelerinde sorunları çözüm odaklı ele almak isteyen ve rakiplerine karşı rekabet avantajı elde etmek isteyen tüm şirketler tarafından oldukça yaygın olarak kullanılmaktadır.
Ericsson-LG Santral Başarıları
İletişim teknolojisi ve hizmetlerinde dünya lideri olan Ericsson. “Ağ Toplumu” vizyonu doğrultusunda 180’den fazla ülkede faaliyet göstermektedir. 111.000’in üzerinde uzman istihdam etmektedir.
Ericsson’ın sunduğu hizmetler, yazılımlar ve altyapı, telekomünikasyon endüstrisidir.
Bunun yanında diğer sektörlerin iş faaliyetlerini daha iyi yürütmesine, verimliliği artırmasına, kullanıcı deneyimlerini iyileştirmesine ve yeni fırsatlar yakalamalarına olanak tanımaktadır.
Ericsson, teknoloji ve hizmet alanlarındaki lider konumunu küresel ölçeğiyle birleştirerek aynı zamanda 2,5 milyardan fazla aboneye bağlantı sağlayan ağları desteklemektedir.
Böylelikle^Dünyadaki mobil trafiğin yüzde 40’ı Ericsson’ın ağları üzerinde taşınmaktadır.
1876 yılından beri faaliyet gösteren L.M. Ericsson, Türkiye pazarındaki ilk yatırımını 1890 yılında Dolmabahçe Sarayı’nda halen kullanılmakta olan telefon hattını kurarak gerçekleştirdi.
Ericsson Türkiye’deki %100 yabancı sermayeli ilk şirkettir. 1925 yılında 2.416 aboneye hizmet verme kapasitesine sahip İzmir Telefon Santrali’ni açmıştır.
Şirket, yıllar içinde Türkiye’deki iş faaliyetlerini komşu ülkeleri de kapsayacak şekilde genişletmiştir.
Bu nedenle Türkiye’deki Ar-Ge yatırımlarını artırmak isteyen Ericsson, ilk olarak 2008 yılında teknoloji şirketi Bizitek’i satın almıştır.
Ardından ST-Ericsson’ı da bünyesine katarak Ericsson Mikroelektronik Ar-Ge merkezini kurmuştur.
Şirket 2012 yılında tüm Ar-Ge faaliyetlerini Ericsson Araştırma, Geliştirme ve Bilişim Hizmetleri A.Ş. çatısı altında birleştirmiştir.
Ericsson LG Türkiye’nin Ar-Ge ekibi, şirketin İstanbul ve İzmir ofislerinde görev yapan 550’den fazla Ar-Ge ve teknik destek çalışanından oluşmaktadır.
Bu ekip, bilgi ve telekomünikasyon teknolojilerinin farklı alanlarında yenilikçi çalışmalarla hizmet vermektedir.
Bu merkezlerde, 20 tanesi TÜBİTAK tarafından desteklenmekte olan 125’in üzerinde Ar-Ge projesi yürütülmektedir.
Bunun dışında ülkedeki küçük ve başka bir deyişle orta ölçekli işletmeler ve üniversiteler ile birlikte birçok uluslararası Ar-Ge projesinde yer almakta ve Ar-Ge konusundaki bilgi birikimini yerel ekosistemle paylaşmaktadır. 2017 yılı itibarıyla Ar-Ge merkezlerinde geliştirdiği ürünleri 30’dan fazla ülkede kullanıma sunmuştur.
2012 yılında, Türk bilişim sektöründeki ilk 500 şirketin sıralandığı Bilişim 500’de toplam yedi kategoride birinci olmuştur.
Şirket ayrıca, 2014 ve 2015 yıllarında, “En İyi İşverenler” listesinin 500-2.000 çalışana sahip şirketler kategorisinde ikinci sırayı almıştır.
Ödüller:
İstanbul Teknik Üniversitesi’nin teknoparkı Arı Teknokent tarafından aldığı ödüller:
2015 yılında Ar-Ge İhracat ve Üniversite Sanayi İşbirliği,
2016 yılında ise Ar-Ge Gelir ve Ar-Ge İhracat ödüllerine layık görülmüştür.
Ericsson-LG Santral Ürünleri Nelerdir?
Tamamen dağıtılmış bir IP mimarisi UC platformu, geniş bir telefon yelpazesi, çeşitli platform yazılımları mevcuttur.
Ayrıca kullanıcı uygulamaları ile basit ve akıllı ethernet anahtarlarını bir araya getirir.
Daha iyi iletişim yolları deneyimlemenize ve yeni iş fırsatları oluşturmanıza olanak tanır.
Kısacası Ericsson-LG teknik özelliklerine bakacak olursak şu başlıklar altında toplayabiliriz:
- Bulut
Bulut teknolojisinin tüm esnekliği ve avantajlarını barındırır. Bununla birlikte tam PBX özellikleri ve işlevselliği sunan şirket içi IP-PBX gerçek bir çözüm aracıdır.
- Ses
Ericsson-LG Enterprise’ın KOBİ ve Kurumsal iletişim ihtiyaçları karşılamak için tasarlanmış birleşik iletişim platformu sunar.
İşletmelerin paradan tasarruf etmesine, verimliliği artırılmasını sağlar. Bununla birlikte müşteri memnuniyetini artırmaya olanak tanıyan özellik seti ile basit ve güvenilir çözümler sunar.
- Uygulamalar
Ericsson-LG iPECS’nin Birleşik İletişim Çözümü ile İş iletişimlerini optimize eder. Öncelikle yöneticilere, farklı kişilere, departmanlara veya müşterilere ücretlendirme olanağı sunar. Bu yüzden Tek veya birden çok site için arama trafiğini ve maliyetlerini görünür kılabilirsiniz..
Masa telefonunuzla etkileşime geçmenin ve müşteriler ve meslektaşlarınızla iletişim kurmanın yeni bir yolunu sunar. Böylelikle küçük ve orta ölçekli ofisler ve iletişim merkezleri için optimize edilmiştir. Çünkü iPECS Çağrı Sunucuları ile sıkıca entegre edilmiş bir çağrı kayıt ve izleme çözümü sunar.
Üstün sezgisel sürükle ve bırak eylemli. Katılımcının çağrı işleme ve kontrol işlevlerini geliştirmek için tasarlanmıştır. Hatta güçlü bir PC tabanlı katılımcı konsolu sunar.
Kullanım istatistiklerine ve otomatik alarm bildirimlerine uzaktan erişim ile personel verimliliğini artırırabilirsiniz. Sistem alarmlarına hızlı yanıt vermek ve sistem kaynaklarını optimize etmek için tasarlanmıştır. Web tabanlı bir ağ yönetim aracıdır.
- Telefon
Kullanıcıların iş ihtiyaçlarına en uygun şekilde tasarlanmış. Ayrıca temel seviyeden profesyonel iş terminallerine kadar çok çeşitli sistem IP telefonları bulunur. Bundan dolayı gerçek zamanlı iletişimleri kontrol etmek basittir. Yönetmek için SIP (Oturum Başlatma Protokolü) standartlarını kullanan gelişmiş bir iş iletişimi terminalidir.
- Data
Ethernet Switch aileleri, kurulumu basittir. Yönetimi akıllı, son derece güvenilir ve uygun fiyatlı olacak şekilde tasarlanmıştır