Unify Telefon Santrali bir Atos SE şirketidir. Unify , hem doğrudan hem de ortaklar aracılığıyla büyük işletmeler ve küçük ve orta ölçekli işletmeler için birleşik iletişim , ağ altyapısı ve güvenliği ile yönetilen ve profesyonel hizmetler geliştiren, dağıtan ve yöneten bir iletişim sağlayıcısıdır .
Unify’ın merkezi Münih, Almanya’dadır ve 100’den fazla ülkede faaliyet göstermektedir. Şirket, ses, Web işbirliği, video konferans ve iletişim merkezi, ağ ürün ve hizmetleri dahil olmak üzere yazılım tabanlı kurumsal birleşik iletişim sağlar .
Unify OpenScape 4000 Santral
Unify OpenScape 4000 Tüm kurumsal ağ içerisinde, komple iletişim çözümünü düşük maliyetlerle sunabilir. Ayrıca IP ve geleneksel haberleşme sistemlerinin avantajlarının bir araya getirildiği bir iletişim çözümüdür.
Atos Unify Openscape Voice
Atos Unify OpenScape Voice, orta ve büyük ölçekli kurumsal şirketler için yerel SIP tabanlı gerçek zamanlı IP üzerinden Ses sistemidir. Tek bir sistem, sistem düğümü başına 100.000 kullanıcıya kadar ölçeklenebilirler.
Bağımsız bir ses uygulaması olarak veya diğer birleşik iletişim uygulamalarıyla entegre olan Atos Unify OpenScape Voice, taşıyıcı sınıfı güvenilirliği, kurşun geçirmez güvenliği, büyük ölçeklenebilirliği ve esnek şirket içi veya bulut dağıtımını işletme sınıfı özelliklerle birleştirir.
Atos Unify OpenScape Voice, birleşik, IP tabanlı bir iletişim ortamına geçiş olarak eski PBX’lerden oluşan farklı bir ağa bile entegre olabilir.
Unify OpenScape Business S Santral
Bağımsız ve Çok Noktalı ortamlar için UCC Ses, Presence, Konferans, İletişim Merkezi, Mesajlaşma, IM, Mobilite, Faks ve Unify OpenScape Web Konferans hizmetlerini desteklemektedir.
Unify OpenScape Hibrit yapıyı destekler ve Full IP ile bu yapıyı tek platformda toplar. Tümleşik İletişimle Birlikte Çalışması (UCC) için kolay bir yol sağlar.Çağın mucidine göre yüzyılın icadıdır.
Küçük ve Orta ölçekli işletmelerin tüm taleplerine tek bir çözümde yanıt vermektedir. Web tabanlı iletişimler, ses ve faks mesajı kutuları, bildirim hizmetleri sunmaktadır. Mobilite, Çok Kanallı Contact Center Durum Yönetimini bağımsız bir sistemdir. Tek noktada 500, network sistemde 1500 aboneye kadar destekler.
OpenScape Bussines X8 Santral
Özellikle küçük ve orta boy işletmeler için oluşturulmuştur. Tüm UC fonksiyon özellikleri barındırır. Ekonomik ve yönetilebilir şekilde tek bir çatı altında toplar.
Ses, konferans servisi, sesli posta kutusu, metin mesajlaşma (chat) hizmeti sunar. Hatta durum bildirimi (presence), ses kayıt ve multimedya contact center fonksiyonlarının tümünü kullanımı kolay ve esnek bir sistemle sağlamaktadır.
Unify Telefon Santrali modern ve yenilikçi iletişim teknolojilerine dayanan mimarisiyle birleştirmektedir. Bununla birlikte bütünleşik bir yazılım çözümlerini sunmaktadır.
Web tabanlı iletişimler, ses ve faks mesajı kutuları, bildirim hizmetleri dahildir. Ayrıca Mobilite, Çok Kanallı Contact Center Durum Yönetimini bağımsız bir sistemdir. Ayrıca tek noktada ve network sistemde 500 ip aboneye kadar desteklemektedir.
Openscape Business X5 Rack
Unify Telefon Santrali Küçük ve orta boy işletmeler (KOBİ) için oluşturulmuş Unify Openscape Business X5 Rack & Duvar Tipi Santral tam bir UC fonksiyon kümesini ekonomik ve yönetilebilir şekilde tek bir çatı altında sunar.Unify Openscape Business X5 Rack & Duvar Tipi Santral geleneksel ve IP iletişim çözümleri, ses ve konferans servisi, sesli posta kutusu, metin mesajlaşma (chat), durum bildirimi (presence), ses kayıt ve multimedya contact center fonksiyonlarının tümünü kullanımı kolay ve esnek bir sistemle sağlamaktadır.
UC Donanım Çözümleri
Unify OpenScape Business X3 IP ile 500 abone destekler. Dijital (UP0E), ISDN (BRI). Analog (a / b), DECT Sistem ve IP erişim ile “All-In-One” UC Çözümleri mevcut. DECT Entegrasyonu, SIP Trunk, BRI ve PRI altyapının tamamı tek sistem üzerinde toplar ve uygulayabilirsiniz.
Unify Openscape Business X3 Rack ve Duvar Tipi Santral
Özellikle günümüzün dinamik küçük ve orta ölçekli işletmelerinin farklı iletişim ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmıştır.